sobota, 10 maja 2014

Witam wszystkich na blogu „Świat Hosteli” – miejscu które powstało po to, aby przybliżyć wam tanią alternatywę dla hoteli, apartamentów, pokoi gościnnych, domów wczasowych i innych miejsc noclegowych.

Do powstania tego bloga zainspirował mnie pobyt w Hostelu LaGranda z Łodzi, w którym spędziłem kilka świetnych nocy w wakacje 2013 roku. Miła atmosfera, ciekawi ludzie, pomocny personel a przede wszystkim tani nocleg sprawiły, że to miejsce głęboko zapadło mi w pamięć. Już wtedy pomyślałem, że warto było by powołać do życia bloga, na którym można przybliżać innym turystom sposób na tanie podróżowanie po Polsce – a właśnie taką możliwość dają nam hostele. Chociaż plany odwlekałem w czasie, to dziś w końcu nadszedł ten czas, dziś pojawił się pierwszy wpis na blogu „Świat Hosteli”.

Zdjecie drzewa i zachodzącego słońca
Witam wszystkich na blogu "Świat Hosteli" / fot. foter.com
Za pośrednictwem tego bloga mam zamiar powiedzieć wam dlaczego warto nocować w hostelach i gdzie warto się zatrzymać. Z czasem będzie się tu pojawiać coraz więcej poradników dotyczących hosteli i taniego podróżowania po Polsce i Europie. Nie zabraknie również opisów poszczególnych miejsc noclegu i rankingów prezentujących najlepsze hostele w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Gdańsku i innych polskich miastach.

Oczywiście zapraszam wszystkich do komentowania wpisów i pozostawienia swojej opinii o poszczególnych hostelach. Wspólnie powinno nam się udać promowanie tanich wakacji.
Następny
Nowszy post
Poprzedni
To jest ostatni artykuł.

0 komentarze:

Prześlij komentarz